Sommarlov

Wiie! Jag har numera avslutat mitt andra år på högskolan! Så nu har jag sommarlov och det är väldigt skönt. Kan väl i och för sig inte säga att jag har pluggat ihjäl mig men bara känslan av att man har saker att göra är rätt tungande ändå. Så det är rätt skönt att bara veta att jag inte direkt har nått att plugga till eller så. 
 
I sommar ska jag jobba lite grann och vara ledig lite grann. Så det är rätt skönt att ha lite blandat. Pojkvännen min kommer ner om två veckor tillsammans med lite annat roligt folk. Och förhoppningsvis så bor vi snart mycket närmare varandra. Så livet är på gång helt enkelt!
 
 
Varje dag är numera en dag att ha mina mysbyxor från thailand på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0