Late night blogging

Sitter här mitt i natten och vet inte riktigt vad man ska hitta på. Patchar ett spel på datorn, och jag vill ha det färdigt så fort som möjligt. Så jag kan inte spela någonting förräns det är färdigt. Men det tar tid. Sadface. Så jag sitter med laptopen och kollar runt på grejer. Sitter och inser att jag har praktik nästa vecka. Vilket ska bli väldigt trevligt. Ser faktiskt fram emot det.
 
En bild från innan idag. Var i Malmö och det regnade. Damn. När jag ser den här bilden inser jag att jag måste raka mitt brösthår. Och det med detsamma.
 
Men. Ja. Tänkte mest slänga in ett inlägg här trots att ingen läser detta. Men... ha det fint vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0