Lediga dagar

Hallå bloggen!
 
Har haft två lediga dagar nu ifrån skolan. Har spenderat de till lite pluggande och fixande med huset. Även spelat såklart. Hallå liksom.
 
Skrivit ett utkast till en artikel vi ska jobba med i skolan, den skickade jag in när jag vaknade. Så ungefär vid halv 1. Usch vad sent det blev idag. Men jag har ändå hunnit fixa det som skulle fixas. Dammsugat, städat toaletten, fixat med disken, städat köket och plockat undan lite i vardagsrummet. När jag är ledig tycker mamma om att ge mig lite sysslor att fixa med. Vilket är najs för då har man nånting att göra och man känner sig awesome när man är färdig.
 
Det enda som jag hatar att fixa med är mitt eget rum. Fy fan. Hatar att städa mitt rum, dammsuga det eller fixa med min tvätt. Vet inte varför det tar emot så mycket men när det gäller mitt eget rum är det nästan alltid ett big no no.
 
Började med en ny hårstil igår. Ni kan få se om ni vill.
 
 
 
Ja nån hårbandsgrej. Hade först bara på den för att mitt hår skulle hålla sig nere. Sen tyckte jag den var rätt fin. Så jag har den i nu också.
Tänkte ni kunde få se hur det ser ut när jag bloggar. Det ser ut såhär.
 
Oj vilket långt inlägg det blev nu. Jaja vi ses snart igen hoppas jag! BYE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0