Vilken jävla tid

Vilken jävla tid det tar emellan varje inlägg. Det är ju helt sinnessjukt! Försöker bättra mig hela tiden, men detta underbara spel som kallas för League of Legends kommer alltid i vägen och tar upp all min tid. Plugg? Pff. Bloggen? Pff. Mat? Pff. League of legends kräver tid och kärlek mer än något annat!♥
 
Fast nu överdriver jag faktikst. Jag spelar mest på kvällarna. Annars går jag ju faktiskt i skolan och försöker göra så gott jag kan ifrån mig där. Sen har jag ju många underbara vänner som jag gärna spenderar tid med när jag och de kan. Så så ligger det till.
 
Andra nyheter är att jag inte vet hur jag ska överleva sommaren med tanke på att jag inte har fixat mig något sommarjobb. Och det suger ju rätt så bra. Men. Jag får försöka lösa det. Tänkte annars bara spara ihop en massa pengar tills dess och sen bara göra saker hela jävla sommaren. Sounds like a plan.
 
Så det är läget just nu. Vet inte om jag faktiskt har några läsare kvar så lite som jag bloggar nu förtiden men man får väl hoppas att någon tittar in i alla fall.
 
 
En liten fin och vårig bild på mig får ni som slutkläm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0