En månad sen sist!

Hej bloggen?!?!??!?!?
 
En hel månad sen sist! Och vad händer i mitt liv. SÅ JÄVLA MYCKET HÄNDER. Jag ska träffa Lovisa imorron, det var ett tag sen sist. Sen antagligen nästa vecka så ska jag upp till hennes sommarstuga i Arild med henne. Hänga med hennes familj and stuff. Veckan efter det så sticker jag till Strängnäs. Sjukt random jag vet. Jag ska träffa lite kompisar där i 4-5 dagar, sen efter det så ska vi vidare mot LINKÖPING FÖR ATT GÅ PÅ NÄRCON!!! WOOP WOOP! Känner peppen! Dags att nörda sönder mig som gamla dar. Som gamla dar ja. Det finns mer jag skulle vilja säga egentligen men det tänker jag inte göra förräns allting är färdigt i mitt huvud. Så det blir bra såhär. 
 
Kul att se er igen!
 
 
Låt mig ge er en bild där jag ser skeptisk ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0