Pluggar

Hej bloggen!
 
Sitter just nu och pluggar texter inför veckan. Herregud. Vissa texter får mig att känna mig dum. De innehåller så mycket fackord, det är nästan som att man har tagit en synonym ordbok just med fackord och ersatt alla ord med sådana. Usch.
 
Det är lite jobbigt. Men jag försöker ta mig igenom det. Jag ska till och med sammanfatta och reflektera över det lite grann. Jaja. Som tur är så har man ett super duper arbetslag på skolan som hjälper mig.
 
Annars då. Jo livet rullar på. Pluggar som sagt och kör mitt eget race. Försöker göra bra val i livet. Inte säker på att jag lyckas med det alltid. Men vi får se hur det går. Ska försöka komma igång med lite blogginlägg här och där. Hoppas jag kan hålla det igång! Var ju så roligt ett tag.
 
 
En bild på när jag går på Lunds gator, mysigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0