Kvällsinlägg

God kväll bloggen!
 
Nu sitter jag här med en lukt av vaniljdoftljus och ljudet av datortangenterna i takt med när jag skriver. Kollar på iPhonen lite då och då. Och kom och tänka på att mitt liv snart börjar ta fart. Jag har bara en termin kvar på gymnasiet och sen blir det högskola för mig. Liksom. Ansvaret kryper mig upp längs ryggraden. Och innan dess ska man ha fixat en massa också. Körkort, fina betyg och börjat spara ihop inför framtiden. Det är mycket som händer och alldeles för lite tid att göra det på.
 
Anyway. I övermorgon börjar allvaret igen. Skolan börjar. Fy fan. Lite trevligt kanske men annars måste jag nog säga fy fan faktiskt. Är det något jag inte har sett fram emot så är det ju skolan. Njäh. Det får bli andra bullar med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0