Jag kommer baby jag tror jag är kär

Hej hej bloggen!
 
Oj oj vilken dag! Har varitu så upptagen att jag inte hunnit blogga idag! Fy fan för dig Freddie! Har jobbat lite med mitt projektarbete. Köpte själva portfoliot idag och har gjort en framsida till den.
 
Och nu sitter jag här med Samhällsplugg och Veronica Maggio i öronen. Najs najs!! Och imorron ska jag kanske ha redovisning på det jag arbetar med idag. Vet inte vilken ordning det blir men kanske imorron annars på torsdag. Anyways

Klarade ett till körkotstest idag! Yay poäng till mig! Då börjar vi med Fas B imorron! Det flyter ändå på tycker jag! Fast jag vill ändå inte! Haha. Usch ja.
 
Här får ni en fin bild på mig innan jag lägger mig! Gonatt! Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0