Hej hej!

Hej hej bloggen!
 
Jag känner mig så stolt över att jag har kommit igång mer med bloggandet! Tycker det är väldigt roligt att skriva här nu faktiskt! Börjar liksom komma in i det mer och mer. Kanske snart blir en kändis!! :D
 
Ja eller inte.
 
Idag hade jag körlektion, det gick bra tycker jag, jag backade lite runt hörn och sen vända jag i korsningar också :). I skolan hade jag bara en lektion, vilket var Samhälle. Vi håller på med ett projekt där om massmedia och där skriver jag faktiskt en liten... öh vad ska man säga en kritisk text om just bloggvärlden och varför det läggs så mycket rampljus på skandalbloggarna och inte alls lika mycket på de som bara vill blogga som vanligt. Tycker det är lite tråkigt men jaja. Sen nu när jag kom hem så satte jag mig ner och gjorde ett körkortstest på internet. Lika bra att få det gjort så slipper jag göra det senare idag. Kan man bara blogga lite ikväll ju ;) Nä men jag blev godkänd på det testet och det känns asbra för att igår satt jag och gjorde 3 stycken på raken och misslyckades på alla. Det var ju inte lika kul kan man säga, men nu känns det bättre.
 
Aa det var väl det tråkiga om min dag! Nu tänkte jag visa upp ett par skor som jag skulle kunna döda för!!!
 
 
Så otroligt snygga! Ska kanske skaffa mig ett par när jag får råd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0