Kraxande Svart

Jag känner mig lite sisådär nu för tiden. I söndes var det asnajs för att jag såg Lady Gaga och kände mig fri som en fågel. Så jävla bra.
 
Jag har kommit på vad jag vill bli för något btw. Jag vill bli modefotograf. Kalla mig gay men fatta hur mycket de får ligga. Nä men skoja bara.
 
Jag tycker faktiskt att det är jättekul att fota modeller. Det är typ... något jag alltid har gillat. Att fota modeller och att stå modell. Men men. Jag sökte ju till Sweden Models, men det blev ju inget där. Men vaffan ska man göra.
 
Känner det att jag inte är någon att se upp till. Jag ser hur alla på Spyken liksom kollar på mig med sina dömande blickar. Jag är inte så jävla speciell. Ja jag sticker ut. Men. Det finns hundra fler på spyken som sticker ut mer än vad jag gör. Men jag har ju återigen fått stämpeln som skolans bög och emo. Eller ja. Vissa kan ju tycka annat men det ska vi inte nämna här. Hatar Spyken. Det som gör att jag går till skolan är för att jag ska få komma där ifrån.
 
 
Och du din jävla fitta. Bete dig som en riktig människa och inte nått jävla kallt monster. Och du ditt jävla svin. Jag hatar dig nog mest av alla på hela Spyken. Med tanke på allt som du har gjort så är det förståligt. Jag hälsar inte längre på dig och det är av en anledning. För du har förstört allt.
 
 
"And I'm off to the races faces of bacardi chasers, chasing me all over town"
 

 
Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0