God eftermiddag!

Tjena bloggen. Nu tänkter ni säkert "Oj oj oj, han lägger upp flera inlägg, wow rekord!!". Ja. Förlåt att jag har varit så borta typ jättelänge. Fast eh. Det är ju faktiskt inte så att någon följer mig ändå. ;)
 
Men men. Man kan alltid skriva av sig som vanligt. Idag har jag varit i skolan som den duktiga pojke jag är. Första lektionen var Engelska C vilket var väldigt tufft och jobbigt. Vi gjorde en massa övnignar utan paus och körde på helt enkelt. Sen gick jag bort för att ha Samhälle... MEEEEEEEEEN den var inställd. Och sist lite svenska som var totalt onödig. Anyway.
 
Känner inte att jag vill slösa bort mina inlägg på skola.
 
Idag ska jag. Dricka mig en cider, glo på nån film och bara vara allmänt lugn.
 
 
JUST DET! Jag fick vuxenpoäng förra veckan för jag har fixat mig ett Visa kort. Och en sån där liten dosa så att jag kan hålla koll på mitt bankkonto helt själv :) Så när stdiebidraget kommer ska jag beställa hem lite grejer. Sen ska jag gå in på någon random spelbutik och införskaffa mig ett spel. För jag är så nördig.
 
Sen om jag orkar i veckan så ska jag nog försöka spana runt efter jobb. Ja precis. Behöver extra cash känner jag.
 
 
Inspiration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0