Jobbat återigen

Kom precis hem från ytterligare en dag från mitt vikariejobb :) och återvänder hem till plugg precis som igår. Men något som är skönt är att imorron är jag ledig och ska inte jobba :) det ska bli skönt med en ledig dag faktiskt. Så då kan jag fokusera lite mer på min hemtenta. Men nu efter två dagars vikariat har jag väl nog tjänat ihop en tusenlapp eller något :)

Jobbade från halv 10 till 5 idag :) långt pass och den sista timmen så var jag själv med de sista barnen. Gick jättebra!

OCH! Nu har jag äntligen lyckats få tag i Eternal Sonata... och det är säkert den här gången! Min beställning är från england och den är skickad till mig!! Just i detta nu! Så det känns också jättebra :)


Ni får en liten fin fyllebild på mig också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0