Tjoo

Tja det var ett tag sen!

Det kommer nog vara lite från och till med bloggandet för min dator är inne på sina sista verser. Jag har börjar kolla lite efter nya datorer och tanken om att jag kommer behöva ett jobb för att ha råd med en ny dator är ett faktum. Jag kommer inte ha råd att köpa en dator utan jobb. Med tanke på studenters ekonomi. Jag är en kille som i princip alltid är ganska pank. Jag sparade ihop till ett Ps3 på 3 månader och det känndes som de jobbigaste månaderna ever när man inte hade några pengar. Så jag är inte sugen på att spara mitt studiebidrag för då får jag ingenting.

Nä ett jobb måste skaffas. Och det e fort. Får ta tag i swedenmodels.

Och skriva ner CV och massa sånt trams.

Oj oj oj.

Nä vi ses sen! Om datorn lever då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0