Tiiiiiiiiisdag och spel <3

Tjabba!


Är ledig imorron och det är typ jääääääääätteskönt ♥ har antagligen fixat mitt betyg i matte. Ska göra omprov på kapitel 1 för det är allt jag har missat på. Så om jag klarar det så får jag godkännt. Och det kommer gå jättenajs. Ska göra det på tisdag. Så det blir till att plugga råmycket ikväll, imorron och på måndag. Då ska det nog gå bra :)


Anyways. Nu släpper vi skolsnacket.

Tittade precis på My little pony friendship is magic och jag har blivit så mycket gladare. Ska kanske spela lite fler ps3 demos som jag har laddat ner ;) ♥ ska försöka införskaffa mig lite spel istället för att bara spela demos. Är ju faktiskt rätt najs om man har lite riktiga spel xD

Nä men vi hörs senare. Slänger nog in ett litet gonatt inlägg ikväll innan jag lägger mig :)



Gammal gif som inte funkar </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0