Skola igen då...

Då är det tillbaks till helvetet imorron igen då. Gud. Men. Jag har bara en och en halv månad kvar sen är det sommarlov. Maj månad är dock den jobbigaste månaden. Det är nationella. Vanliga prov. Böcker ska läsas. Inlämningar. Men SEN... är det fanemaj över för den här gången. Längtar så mycket till sommarlovet. Jag ska ha godkännt i matte så att jag slipper den jävla sommarskolan! För jag tänker då fan heller gå dit en gång till!

Okaj. Anyways.

Har bara latat mig idag som vanligt. Och varit ute och gått. Och tänkt. Måste börja träna igen. Fast vem är jag att snacka om träning. Jag har fan inte tid. Har massa plugg som ska klaras av och en massa annat skit. Fy fan. Fy fan asså.

Nä men nu ska jag snart nanna kudden och förbereda mig mentalt för imorron. Gonatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0