I see the light

And it's like the sky is new



Hej bloggen.


Jag känner mig konstig idag. Det känns inte alls bra. Jag tittar ut från mitt fönster och ser hur det underbara vädret har kommit till vår värld. Känner hur det förändrar saker. Saker som jag inte riktigt visste fanns förr liksom. Det är något helt sjukt. Hmmf. Fällde precis en tår. Vill egentligen fälla fler, men jag kan liksom inte tvinga fram någonting.

Jag är inte tillräckligt bra... inte för det jag vill kunna i alla fall. Jag är fanemaj inte tillräckligt bra. Usch äckligt.

När du frågar hur jag mår... och jag säger "Jo men det e bra". Oftast är det bara för att jag inte vill värka som en person som vill ha uppmärksamhet, och jag vill inte heller dra ner stämningen heller.

Fan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0