Hej hej bloggen.

God kväll. Han nog inte höra av mig igår så jag hör av mig nu! Har varit på spelning idag och nu sitter jag här och chillar i randiga knästrumpor, jeansskjorta och bandana. Det e chill. Lyssnar också på Kent, Skrillex, Familjen, Maskinen och Gotye. Har blivit så hipster även i min musiksmak. Allting jag gör just nu är hipster. Men jag trivs med det faktiskt.

Det var några grabbar från min förra klass som såg mig på bussen häromdan. De försökte typ... förnedra mig. Men jag brydde mig inte. Inte då. Nä men allvarligt det var ganska skoj att se att även efter två år så försöker de fortfarande.

Nä men jag känner att jag bryr mig inte längre om vad de tycker. De hör inte till mitt liv längre. Och jag kör mitt eget race nu. Jag bryr mig inte om ni läser det här. Jag kommer vara helt ärlig med vad jag tycker även om ni frågar mig irl.



Haters gonna hate



Well.

Nu säger jag nog gonatt för idag. Jag är jettetrött ♥

Gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0