För att bli stor!

Om man ska bli stor med sin blogg har jag märkt att alla stora bloggar... är antingen folk som provocerar eller så är det en skitsnygg kille som är gay.

Har ni inte tänkt på det. Alla tjejer och bi/gay killar älskar homosexuella bloggar! Jag gör också det så jag försöker inte liksom klampa ner på de! Men jag förstår inte varför de blir så himmla omtalade! Visst det är skitbra att de står för vem de är och så, det är skitnajs. Men ändå. De får så mycket mer än vanliga små bloggar. Hmm. Kanske måste skaffa pojkvän ;)

Sen alla som provocerar de säger ju bara saker som de vet inte är sanna och som de vet att folk kommer störa sig på. Så därför blir folk mer och mer störda på det och kommenterar och skriver skit om varje sån här bloggare/bloggerska. Damn det är skitkonstigt. Herregud.

Men men.

Jag trivs lite med att vara en liten småblogg som är här och chillar rundor. Det är ganska trevligt. :) jag gillar det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0