Badar!

Sitter i badkaret och skriver detta inlägg! För jag är så jävla het! Nä men.

Jag var asvarm och svettig och äcklig när jag kom hem ifrån skolan så jag kände att ett bad var i sin ordning. Jag luktar skitäckligt. Usch usch usch.

Lyssnar på Vandraren av Nordman. Bäst. Älskar de ♥

Förlåt att jag har varit inaktiv ett par dagar här. Var på konfirmandläger hela helgen och igår hade jag körkonsert och kom hem och la mig i princip direkt. Har aldrig varit så trött i hela mitt fucking liv. Behöver seriöst lite sommarshopping. Ska fråga Loubo eller Emma och vi ska ut och shoppa sen när vi har fått studiebidrag.

Yay.

Nä men nu ska jag catch up på de bloggar som jag har förlorat kontakten med nu när jag har en annan dator.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0