Tjoooooooooaaaeeehh

Folk som inte fattar en vink är så himmla störiga... jag pallar inte! Usch. Måste tyvärr plugga imorron... glömmde engelskboken hemma... vi har ett litet mini prov imorron...!! Palla.

Tänkte att jag skulle berätta lite mina planer för de närmaste intressanta dagarna!

Torsdag: Sovmorgon, prov, jobb och UG ♥

Fredag: Musikal!!! Burger King och lite feeeest ♥

Lördag: Chiilla och försöka hitta på någe

Söndag: Packa! Packa! Packa!

Måndag: LONDON!!!!!!!!

Tisdag: SHOPPA I LONDON!!!!!!

Onsdag: Åka hem ifrån London :( </3</3</3

Sen är det back to normal inför påsklovet! Åh my god jag ska till London och spendera jättemkt pengar omg!!!


Det ska bli så fabulous!

Blir en failad outfit bild och en liten hint på mitt stökiga rum som är i absolut need av städning!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0