Ööeehh

Pallar inte riktigt just nu. Vill inte gå upp tidigt imorron. Vill inte. Vill inte. Vill inte. Vi har japanska...gympa... sen dubbeltimme i svenska. Vi ska ha redovisningar på svenskan och det känns inte som att vår grupp är särskilt förbered så vi får försöka slänga ihop något snabbt på lunchrasten. Men det ska nog gå bra :)

Hur mår ni då? Fina läsare jue :)

Anyways. Idag! Kan berätta lite om min dag idag ju :) Jag kom hem från Veberöd vid typ... halv 12 imorse :) Ändå rätt skönt att komma hem tidigt :) Sen dess har jag, spelat Assasins Creed och övningskört, spelat mer Assasins Creed. WOW! Nu är det bara två veckor kvar till London och jag är så jävla peppad! :D It will be so awesome! Jag och mamma med en massa underbar shopping ♥

Fashionable ♥

Ska nog ladda ner lite nytt Top Model, eller kanske kolla om något nytt Glee har kommit ut!

Ses imorron ♥

Kommentarer
Postat av: Nea

VEBERÖÖÖÖÖÖÖÖÖD

2012-03-18 @ 21:32:47
URL: http://tails.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0