Boom baam!

Jag slutade skolan kvart i tolv idag ♥ me be so happy ♥

Funderade starkt på att kanske börja göra videoinlägg. Fast jag vet inte vart fan man laddar upp videos på den här bloggen XD ååh jag e en sån n00b ♥ men äh! Det löser sig!

Anyways! Planer för helgen kanske!?:

Idag: Vet inte än men det blir säkert något roligt :) Funderade på att höra av mig till Loubo men har för mig att hon är upptagen idag :/ well you know!

Lördag: Först sci-fi mässa med Loubo, Felix, Nea och kanske Nadja! SÅ JÄVLA BÄST! Sen på kvällen så kommer lite tjejkompisar till mig hit så ska vi se på mello! Awesome awesome!

Söndag: Ska försöka övningsköra lite grann :) Hoppas jag får tid till det! Har inte haft tid på snart två veckor! Och det får inte bli mer glest mellan gångerna! ♥

Måndag: Är vi lediga från skolan på grund av att lärarna ska på kompetensutbildning! Så ingen skola då! Najs bajs! Åååeh jag vet inte riktigt vad jag ska göra då. Kanske sticker nån stans.

Så det är typ min helg plus Måndan där då ja!!!


Fabulous!












Inspiration you know!

Well see you later taters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0