Förlåt <3

Förlåt att jag har varit borta så jävla länge! Detta håller inte grabbar! Och jag skojar inte! Anyways.
 
 
Kom precis hem från en underbar promenad i ösregnet. Det känndes som att jag gick i vatten efter ett tag. Helt fantastiskt. Älskar den känslan. Hade helst gått utan skor men jag tänkte inte på det först. Hade varit jätteskönt. Imorron ska jag på fezt hos Åsa Rubin :) en av mina äldsta vänner. Hon fyller 20. Yay! Vill få tag på Tommy men han vägrar fanemaj komma in på skype. Den jäveln. Får bombsmsa honom istället.
 
Anyways. Hoppas ni har det bra. Saknar mina läsare. Om jag ens har några. Men de jag har saknar jag ♥ om det makes sense
 
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0