Ett liv utan färger, det är inte du

Har blivit obsessed med soundtracken till Nightmare before christmas, Corpse Bride och Sucker Punch. Mitt liv är ganska tråkigt och händelselöst at the moment. Skulle följt med Manda på fezt idag. Men nej. Jag hade redan planer som inte blev av. Och nu sitter jag här. 12 Sailor Moon avsnitt senare och 3 teckningar senare. Och fortfarande inte helt nöjd faktiskt. Well. Har dock börjat bli nöjd med min artwork på senaste tiden. Det är ju rätt bra. Har förresten svartlila hår nu. Najs som satan. Trevlans. Ja mycket trevlans. Är även nyklippt. Så det är kort och fint. Gillar det något extremt. Det är alltid bra. När jag känner att jag vill ha något nytt så funkar alltid en hårfärgning eller en klippning. Funkar perfekt.


Funderar på om jag ska rita en bild till... fast mina ögon håller på att ge upp på mig. Kommer somna snart. Ska kanske gå och lägga mig. Fast. Jag har inga planer imorron. Vaffan ska jag göra i sängen då. Vill träffa nån. Någon som kan tycka om mig och inte ta mig för givet.


Väldigt många tror att jag är en sån som man kan bara säga "Förlåt" till och sen så ska jag inte bry mig mer. Men nej. Jag är inte sån. Varje gång någon kommer med en ursäkt och bara slänger ur sig ett snabbt och hastigt "Förlåt". Jag blir sårad. Mår riktigt jävla dåligt. Går och väntar jättelänge. För att sedan få ett "Förlåt".

Du ska inte bara säga det. Du ska mena det också.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0