Hai

Är så trött. Borde gå och lägga mig. Fast vet inte om jag pallar. Vill bli bättre på att rita. Köpte penslar och två block idag. Kännde att det var najs. Sen köpte jag ett paket 0.7 stift och två tuschningspennor. Mycket pengar som gick åt till hobbyn idag. Målade en ganska fin bild. Två ögon. Aa det gjorde jag.
 
 
Anyways.
 
Känner att bloggen står ganska still just nu. Kan vara för att jag inte har så mycket att skriva om. Och för att jag hatar min dator. Hatar den. Youtube har gett upp på mig så jag kan inte kolla på videos längre. Öööeh. Så måste vänta med det tills jag har köpt min nya dator som jag ska köpa efter att jag jobbat. Japp.
 
Hoppas ni fann detta intressant. Jag gjorde inte det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0