00:25

Sitter här och tumblar runt. Älskar Tumblr. Känner att bloggen går lite sådär va. Imorron ska jag till stan med Jenny och Nellie. Vi ska käka något sen ska vi nog glida runt i stan. Jao.
 
 
Idag har annars varit en riktig kaos dag. Har inte ätit nån middag. Mår lite halvkasst. Dör av singellivet. Gnäll gnäll gnäll gnäll. Men sån är jag. Ja.
 
Undrar. Om man ska skämma bort sig själv med något fint imorron. Typ en ny tröja eller något. Kanske en skjorta. Vill jobba så att jag kan få mina pengar så att jag kan köpa ny dator. GUD. Ska det ta sån jävla tid :( men men. Nästa vecka kanske man sticker upp till Lovisa :) med Nadja och Willie. Kanske. Inte riktigt säkert än.
 
Men men. Nä nu får ni gå och dö allihopa! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0