Vill bli smal!!!

Ååååh jag vill gå ner i vikt och få en kropp som en riktig emo dude! The girls like it that way. Nä usch jag är långt ifrån nöjd med min kropp... det jag är någorlunda nöjd med är mitt ansikte. Tycker faktiskt att på ansiktsfronten ser jag ganska bra ut :3 självförtroende as hell! :D sen mitt hår är typ också ganska najs för det blir alltid som jag vill ha det <3 underbart!!!


MEN! Resten är skit. Mina armar är för klena, mina ben är för håriga, mina fötter är för klumpiga, mina fingrar är för långa, min mage är för rund, min midja har lovehandels, min röv hänger..... mer behöver jag liksom inte säga?? äckligt asså....

Det där med röven är faktiskt sant och därför har jag ofta cheap monday jeans för de jeansen gör så att jag får ASSNYGG RÖV!!!! <3 Och för att jeansen är ju helt awesome såklart!


Men det är därför jag tränar gott folk... ska köra magövningar som fan så jag får fin mage!!! Sen tar vi tag i rumpövningar!!!! För fan!!

Det e tur jag har dig Gaga... du e snäll mot mig <3

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0