Tv!

Resident Evil 3 går på TV och jag sitter bänkad! självklart har man datorn i knäet för att kunna blogga lite samtidigt. Lämnar ju inte mina läsare för en dag numera! Även om jag knappt har några.  Vad händer idag då? Något skoj? Jag har vart i skolan och jobbat på där. Det var väl ganska okej men jag längtar redan efter sommarlov och vill bara bli klar med skolan just nu så fort som möjligt och fortsätta med resten av livet! Funderade på att gå folkhögskola efter gymnasiet. Min kompis syrra går på en som heter Fridhem och de har alla estetiska linjer och man fokuserar bara på just det ämnet du väljer. Och det hade passat mig perfekt! Typ jätteawesome! Inget teori plugg utan bara fokus på det jag gillar! De har allt teater, musik, dans och bild.

Ja så det hade varit kul. Samtidigt måste ja ju skaffa mig högskole utbildning... och skaffa jobb... har jag tid för en skitrolig folkhögskola? Vill jag det? Ååååh jag vet inte :( det hade varit askul.

Anyways nu ska jag fortsätta att kolla på Resident Evil <3

Ha det bra!
Baii Baii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0