Tjoho!

Kom årecis hem ifrån skolan! Har varit ansvarsfull och vikt tvätt och lagt in i byrån och dammsugat min våning. Ansvarsfulle Freddie är ansvarsfull! Så idag har varit en chill dag i skolan. Typ.

Efter lunchen stack jag, Maria och Helena till konsum och köpte kakor och cheap ass Cola. Det var najs! Fucking awesome bro! Men sen kom vi på att vårt schema har ändrats så vi kom lite för sent till Historian. Men det var inte så farligt.

Sen var det kamratstödjarmöte på skolan, så jag och Sofie gick dit och delade våra tankar om hur stämningen i vår klass är osv osv.

Ikväll ska jag hem till Nellie med mina päron och snacka lite om Grekland i sommar! Fuckin awesome bro!

Nä nu ska jag dra en handtralla sen ska Gamea lite granna! Puss puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0