Tisdaaaaag!

Ingen träning idag för jag har varit på Felix konsert på hans skola! Yes. Bra Sverige där. Anyways. Imorron är jag ledig. Studiedag. Ska göra lite matte och lite filmkunskap. Awesome as fuck.

Helgen lär bli awesome också! På fredag ska jag nog hem till Emma och sen på lördag ska jag hem till Fanny och se melodifestivalen <3 Blir najs bajs! <3


Tänkte visa upp min fina Cookie monster tröja idag <3

Kråmar mig lite granna för kameran! Men vaffan det gillar vi!

Hehe.

Nu är det dock så att jag är luspank! Haha. Kuuuuuuul. Men har redan tillräckligt med kläder och sånt så det är nog inga problem ^^


Men vi hörs imorron bloggen <3 Ska försöka blogga emellan pluggandet :) Hej så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0