Sunday night!

Tjaaaa!

Sorry for att jag inte har uppdaterat något i helgen! Har lanat hela helgen med Felix. Det var najs! Sitter och lyssnar på Robin Stjernberg!! Fuck yes! Nån random snygging från idol! Jag vet fjorrevarning på mig där! Men still! Grabben har talang!


Anyways! Pallar inte skolan! Så fett livssugande! Pallar inte japanska, pallar inte idrott, pallar inte svenska, pallar inte historia... fast historian är ändå ganska chill <3 Bästa läraren ever <3 hon e snällast av de alla!

Stupid Hoe St-St-St-St-St-Stupid Hoe!

Nicki Minaj räddar mitt liv för övrigt!!


Vill träffa folk! Åååh jag tror jag är kär btw... i helt fel person att bli kär i!!!!

Anyway piss på er... och nä jag menar inte puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0