Småblogg!

Oj oj oj! Vilken dag! Widianne och jag har varit ute och tagit massa fina foton! Tänkte visa upp några sen. Och just nu är jag helt slut och vill ha typ godis eller något. Men jag ska inte ha något onyttigt idag ^^ det har varit godis hela jullovet och nu ska det bli ändring på det! Mammsen och jag sticker nog och tränar imorron :) Så då ska vi köra gärnet i en hel timme.

Sen på tisdag börjar skolan igen. Men det är nog ganska chill för jag börjar klockan 10 ^^ så det e ganska lugnt. Ska nog försöka ha något fint på mig den dagen!
Nä men som jag lovade så kommer här lite fina foton ifrån dagens lilla photoshot!









Mer orkar jag inte lägga upp nu! Men ni får ha det awesome!

BAII BAII! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0