Poooo.

Sorry att jag inte har lagt in något fint inlägg på ett tag :P well you know its kind of hard in these times you know! Tror jag ska platta håret och ta lite najs bilder på cameroid!! :D

....


Fuck cameroid... den va helt mörk och jag har inga fler lampor -_____- fuck it all


Nä men ja


Ni kan få en annan bild istället... fin den <3



Fan asså... mitt hår börjar redan bli brunt/ultramegamörkrött... och det e inte okej... jag vill göra något najs med det... men jag vet inte D: pallar typ inte xD tappar så mkt hår redan så funderar på att bara sluta bry mig om mitt hår ett tag och inte göra nånting med det <xD fast nä det kommer aldrig hålla ^^'


Äsch jag vet inte... vill ha långt hår igen... fast ännu längre... så kan man göra sånna asnajs scene frisyrer :3 <3


Well over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0