Pizza och cider!

Som jag sa i förra inlägget som är jag barnvakt ikväll till mina syskon med hjälp av lite kompisar :) Vi har köpt hem sånna här pizzakit som vi ska laga. Jag har bakat kladdkaka och sitter just nu och dricker en god äpplecider av Kopparberg <3 Sånt kan man också göra på en fredag kväll. ÄÄeh jag pallar typ inte riktigt med att skolan börjar på tisdag....... BALLE! Kan man inte typ bara skita i den och chilla röven av sig istället <xD <3 hade vart underbart! Känner att min youtube channel kommer vara inaktiv mer och mer med tanke på att det är mörkt och trist och att jag kommer ha mindre fritid.

Palla det! NÄ! Fuck it all jag ska bli kännd och visa er alla hur jävla bäst jag är!
Får bli en medelgammal bild på mig och Alice <3 en av de personer jag saknar från skolan <3


Måste typ förbereda mig mentalt för skolan så jag är beredd på att vad som helst kan hända. Även om jag vet att allt typ är på en ganska lugn nivå men jag känner ändå som om något har gått åt helvete. Jaja vet inte får se... hej så länge ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0