Onsdag!

Hejsan hej!

Läget med er läsare!! :D sound awesome to me. Nä men faktiskt. Jag e ganska glad idag jag vet inte varför men jag bara är typ asglad :) Har precis ätit en asgod middag som pappa har lagat och den bestod av kycklingrulader med ris och sallad. Mums! Pappa lagar bäst mat i det här huset just nu :)

Annars har dagen mest bestått av skolan och inget annat! Trängts på bussar också! Det får man inte glömma. Och slutat sent två dagar i rad nu och jag börjar bli riktigt trött på kvällarn <xD men vi har kompledigt ifrån svenskan imorron så det ordnar upp sig med nån timmes extra sömn imorron <3 underbart <3

Hoppas ni har det bra! Blir nog bara ett inlägg idag tyvärr :P får se om jag skriver mer sen!

BAii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0