Ny vecka då!

Imorron är det ny vecka och då fortsätter plugget som vanligt! Vi ska ha läxförhör i Japanska imorron. Jag kan inte ett skit. Tror jag kommer hoppa av kursen. För det här kommer inte gå. Det kommer inte gå. Men men. Jag har precis gjort min kvällsrutin... det vill säga. Borstat tänderna i 2 minuter, tvättat ansiktet med daily scrub som ska rensa porerna, daily wash/mask som torkar ut finnar och motverkar de och sen har jag plockat det lilla mellanrummet mellan ögonbrynen för jag vill inte se ut som en turk... gay eller hur?

Nä men det är för att jag vill faktiskt slippa dölja mina finnar med consealer som jag gjorde hela ettan... haha sån skank jag va då asså! Så to all the guys out there! Det är okej att vara lite gay med kvällsrutiner som det här för tjejerna älskar det! Tjejer vill liksom inte ha en kille med acne i hela ansiktet... tro mig jag vet. Jag umgås mest med tjejer och jag hör alltid hur de klagar på acne på sina pojkvänner eller folk de känner. DE VILL INTE HA ACNE! Så motverka det :) plus att man känner sig jävligt fräsch efteråt!

Så ja med en perfekt hy som jag så får du några blickar då och då ;) skoja bara min hy är långt ifrån perfekt!

Klättra i träd och dröm mig bort!


Pallar inte gå och lägga mig så ska skriva ett par sista rader och sen vara onädigt social på olika sociala nätverk. Jag har precis bäddat om sängen klockan är ungefär halv 11 på kvällen, söndag. Ska upp kvart över 6 imorron och pallra iväg mig till skolan. Vi har gympa på morronen så inte lönt att fixa mig något speciellt. Ska nog bara tvätta ansiktet med lite scrub så jag ser någorlunda pigg ut.

Nä nu får jag slut skriva annars tråkar jag ut er! Puss på er och gonatt!!

BAII BAII!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0