Musik!

Nu tänkte jag skriva ner en liten lista på de band/artister som jag lyssnar på numera :P har en lista på mitt allra första inlägg för typ ett år sen <xD just det. Har haft min blogg i ett år nu... känns sjukt konstigt. Kommer ihåg att jag startade min blogg för att göra något nytt med ett helt nytt år. Och fy fan vilket jävla 2011 det var. Negativt.

I alla fall här är listan. Jag kommer skriva artist och favoritlåt :)



Lady Gaga: Telephone
Adele: Rumour Has it
Christian Walz: Wonderchild
Panic! At the disco: The Ballad of Mona Lisa
Royal Republic: Underwear
Owl City: Fireflies
Veronica Maggio: Jag kommer feat. Kakan
Nicki Minaj: Moment 4 life
Skrillex: First of the year
Deadmau5: Sofi needs a ladder
Dolores O'riordan: Ordinary Day
The Cranberries: Empty
Yma Sumac: Chuncho
Shakira: Antes des las seis
Louis Armstrong: What a wonderful world
Eminem: Lose yourself
Enya: Carribean Blue
Amy Whinehouse: Between the cheats
Kent: Palace o Main
Simple Plan: Me against the world
Three days grace: Animal I have become
2NE1: IamtheBest
Nevershoutnever: Can't stand it
Emil Jensen: Inte vackrast i världen
Familjen: Det var jag
Maskinen: Kärlek vid sista ögonkastet


Ja det var nog de flesta! Don't really know :P har många fler. Men här är mina absoluta favoriter

Well!

There you go!

Vi hörs mer imorron! Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0