I japan finns det pandor

Men alla bor på hem.



Jag sitter och pratar med Alexander på msn... asså den killen e så jävla sjuk <3 Imorron ska jag lana med UG och det ska bli asnajs! Ska nog sitta och spelar sims, KH BBS och sitta och blogga! It will be awesome!

Träffade Loubo idag för första gången på väldigt länge och det var mycket trevligt vi käkade godis och kollade på batman och bara hade det allmänt awesome. Hon stack hem vid 9 ungefär och det blev ganska lagom tid. Jag kollade färdigt på Batman själv och ritade lite under tiden och kännde mig fett nöjd med ett litet projekt jag började på!!! :D Awesome!

Anyways! Ni får ha en awesome natt sålänge ska gå och lägga mig nu! BAII BAII!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0