Fredag!! Wiiihoo

Tjena bloggen!

Sitter här på min säng en fredagkväll utan några som helst planer för kvällen... vad gör man... jo man bloggar lite och läser upp sig på de andra kolegorna inom detta område. Kollar senaste youtube klippen om intervjuer med bloggare. Kul, verkligen.

Nä men nu ska vi vara lite seriösa också faktiskt! Det här med inga planer är sant. Jag smsade Felix för ett par timmar sen och frågade om han ville lana ikväll men jag har ej fått något svar från honom! Såååååeee. Det säger nog en del om min rastlöshet. Jag vill träffa människor!!!!



Oh iPhone you're my only friend <3

Nä men ska försöka smsa eller ringa någon kumpis snart! Jag ser ut som ett retard på bilden men det får ni tåla!

Jaujau, ha en underbar fredag kväll! Så kanske vi hörs mer ikväll! Tvek men ändå!

PUSS HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0