Chillar satan!

Har precis varit ute och gått och nu sitter jag och lyssnar på brittan! Det vill säga Britney Spears... vet inte varför men I do, I do....

Har spenderat dagen med Ps3 och kommit vidare på Tomb Raider Underworld och ska kanske köra lite InFamous senare. Ska försöka klara ut det! <3 Så det blir klart!

Ska försökta fota mer med min kamera också. Måste ha ett überseriöst fotoshoot snart med någon!
Vill träffa Loubo, Amanda, Amanda och Felle booiiiiiiii <3 typ jettemkt!

Vilken film ska jag se inatt? Har precis sett alla Family Guy Star Wars episoderna, ska jag se Underworld igen? Börja kolla om på Batman? Fast nä för tätt inpå. Nån Harry Potter? Eller ska jag vara så vågglig och se på Friday the 13 2009 versionen!!!!???? Nä vet inte! Awesome story bro!

Ha en bäst natt! I certainly will!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0