Woooho!

Tjena tjena bloggen.

Okej. Nu är det såhär att jag ska spela något spel men vet inte vilket. E sjukt sugen på att starta upp Ps2:an och köra lite KH 2. Hade varit en sån nostalgi tripp <3 eller om jag ska köra vidare på Birht By Sleep. Ni som inte vet vad detta är så kan jag bara säga att ni får börja spela Tv-spel och allmänbilda er lite grann <3

Åh Kingdom Hearts <3 y u so beautiful <3









Okej ska inte spamma mer <3 Vill bara visa hur vackert det är <3 både konstmässigt och spelmässigt <3 det är nog den bästa spelserien som skapats <3 denna och Tomb Raider <3


Ha det guys! Uppdaterar lite senare ikväll! Nu ska jag ta lite chips och kolla på VÄNNER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0