Gonatt

Jaja då var det dags igen imorron. Skolhelvetet startar igång igen... pallar shii ><

Vill flytta hemifrån, skaffa en awesome snygg rumskompis som jag kan hooka med, göra ett helt awesome rum, skaffa jobb och tjäna egna pengar, köpa  en ny dator, bli en bättre tecknare, börja med musik, bli kännd, bli rik, kunna laga ASGOD mat, jaa

Det vill jag ha just nu känner jag :3 och jag kan säga det rent ut att jag vill bli rik och jag vill bli kännd. Alla bara smyger med det och ba "Nä men det handlar inte om att jag vill bli kännd, jag älskar bara att hålla på med det jag gör". För mig är det såhär "Jag vill bli kännd så att folk kan veta vem jag är och så att jag kan göra någonting som jag verkligen vill göra". Det är så jag tänker. Jag har tydligen en röst enligt vissa, jag har tydligen inte det enligt andra.

Men whatever! Vi löser det.

Ska försöka komma igång med träningen igen denna veckan, har verkligen inte haft tid innan tack vare allt plugg. Så har hamnat back jättemånga veckor och bara känner hur magen växer :C så på tisdag kör vi ett rejält pass!!


Kanske ska bli modell?
Har sminkat mig själv ^^... manligt...

Gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0