14 dagar

Yes de 14 dagarna som Sweden Models nämnde har nu gått och jag har inte fått någon kontakt ifrån de. Wich means. Att de inte är intresserade av att anställa mig som model. Och det är lugnt. Jag var ganska beredd på det här ändå. Jag har liksom inte kroppstypen av en manlig modell så jag var beredd på att de skulle säga nej :) och man blir ju alltid nekad i början har jag hört. Men jag tänker inte sluta försöka. Ska börja träna upp min kropp lite grann. Och söka in igen :) tänker fortsätta söka tills de blir trötta och anställer mig av ren empati. För jag kan bli en bra modell! Jag vet att jag kan. Jag är jävligt snygg och har ett självförtroende som heter duga. Och jag vet hur man rör sig framför kameran.
 
Tänker inte ge upp. Ska försöka hitta ett helgjobb också btw. Så att jag kan börja tjäna ihop lite pengar.
 
Ja. Skola imorron. Det är väl okej. Får ju träffa lite folk som man tycker om. Anyways.
 
Ha det fett bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0