Valborg!

Jaa mina kära små läsare.

Japp.

Idag är det dagen som är så jävla kass. Valborg. Valborg är nog den mest patetiska dagen i hela jävla historien. Okej nu ska vi fira att våren är kommen, det är ju jättefint och helt fantastiskt. Faktiskt den biten älskar jag. Men.

Sen e det ju faktiskt det här. WOOOOO VI FIRAR VÅREN DET BETYDER ATT VI KAN DRICKA EN JÄVLA MASSA ALKOHOL. YEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Hatar. Det. Asså jag fattar seriöst inte varför man skulle behöva speciella tilfällen för att dricka. Man kan väl dricka när fan man vill. Eller? Är det bara jag som är konstig kanske? Jag vet inte liksom. Nä fy fan.

Well. Ville bara ragea lite grann.

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0