Jävla massa skolskit.

Har jobbat med mitt kompendie i typ 2 och en halvtimme idag. Känns najs. Hade tänkt börja skriva på min engelska text också men jag sket i det och ritade färdigt bilden jag skulle skriva om istället. Imorron blir inte någon rolig dag för mig. Skola jättelänge från halv 9 till klockan kvart över 4. Sen är det direkt till jobbet och jobba i två timmar och sen är det ungdomsgruppen direkt efter det. Och till sist kommer jag spendera typ halva natten med att plugga kulturhistoria. Har prov på fredag. Och det är mitt eget fel att det blir så eftersom jag inte har pluggat till det. Men men man måste ju försöka med nånting. Sen kommer jag fortsätta med kompendiet på fredag också. Och så ska jag läääääsa vidare på en bok vi har i svenskan. OCH! Så ska jag skriva en text till engelskan. Och innan torsdag nästa vecka ska jag ha spelat in en sång till kören. Ska spela in mig själv när jag sjunger min stämma i en låt. Så att min lärare ska kunna se att jag kan helt enkelt. Aa så det är så det ligger till. Gud vad mycket jag har att göra i skolan. Herrejösses.

Jaja. Men nu får vi snacka lite roligt istället. På fredag ska Nadja och jag på bio och chilla lite. Najs. Se nån bra film. Typ "Battleship" eller "American Pie". Vi har inte riktigt bestämt oss än.


Mm. Just det. Något jag har kännt på senaste tiden. Är att jag är nog en hipster innerst inne. Emo är så ute. Nä. Fast jo. Men det betyder inte att jag tänker springa runt i långkjol och Dr Martens. Även om Dr Martens är skitsnygga och något som jag vill ha så otroligt mycket just nu. Anyways. Vill ha en gammal rockig skinnjacka som jag kan pimpa med nitar. Sen vill jag ha en jeansjacka. Sen vill jag ha en bandana. Och glasögon. Hipster. Sen vill jag att allt det svarta i mitt hår ska gå ur så att jag kan bli jätterödhårig. För det är fint med rött hår.

Känner att det blir mkt text i det här inlägget.

Bröt ... tappade fan bort ordet. Men här är en bild istället för text i alla fall.

Ehm aa. Kanske ska runda av det här inlägget. Eller? Äeh vi skriver lite till.


Har inte kollat på min statistik på ett tag. Ska nog göra det. Snart ska vi nog skicka in lite bilder till Sweden Models och lyssna på vad de har och säga. Kanske blir ett framtida jobb vem vet. Eller inte? Who knows. Blir den nya Kate Moss. Fast nä.

Törnrosa är bäst och Maleficent är coolast.

Usch usch usch usch.

Hatar BG

Good bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0