Hemma!

Sitter numera hemma framför skärmen iklädd en batmant-shirt, pyjamasbyxor, stickad hoodie och en bandana. Housewife style ♥

Fick hem ett stativ till min kamera idag. Fick det av min morfar! Blev ganska klad ♥ Sitter och lyssnar på Teru no Uta från "Tales of the earthsea". Världens vackraste sång. Om man gillar lugna vackra japanska låtar så är den ett måste. Jag har fått lite frågor angående min asiatiska musiksmak. Vad jag gillar, något särskilt band/grupp, någon särskild låt. Så jag tänkte rada upp några favoriter.

Anime låtar:

1. Teru no Uta - Tales of the earthsea
2. Itsumo nando demo - Spirited Away
3. Tatara women work shop - Princess Mononoke
4. Naraku No Hana - Higurashi no Naku Koro Ni
5. Lilium - Elfen lied
6. Resonance - Soul Eater
7. Alice Human Sacrifice - Vocaloid

Band/Grupper:

1. I AM THE BEST - 2NE1
2. Lucifer - ShinEE
3. Teru No Uta - Imaginary Machines
4. Ring Ding Dong - ShinEE




Sådär ja!♥

Well gonatt for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0