God morning!

Eller ja. God eftermiddag. Jag börjar dagen med att äta lunch. Och nu sitter mina päron med kompisar nere i köket och snackar en massa. Medans jag sitter och tittar på Top Model. Idag ska vi ta foton och skicka in till Sweden Models och se vad dem säger. Jag börjar få typ... "second thoughts" om det här. Vet inte om jag borde. Vet inte om jag gillar min kropp. Vet inte om det är som ja tror. Usch. Jag liksom bara vet inte om de kommer gilla mig för den jag är liksom :/ eller om de kommer bli "Du är för tjock, för ful, för lång, din frisyr passar inte, din personlighet är dålig. Jag vet liksom inte. ÖÖH. Orkar inte.

Ehm jag fick alla rätt på Mitt Matteprov! Det känns bra i alla fall xP Hehe. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu :/

Vill liksom... bli nånting. Sorry att bloggen inte är lika uppdaterad som förr. Men jag tar det lite i min egen takt just nu. Då får det gå lite långsamt.


See ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0