Läxor! Läxor! Läxor!

Asså helt seriöst dessa jävla läxor vi har tar aldrig slut!!!

Vi har fått fett mycket läxor den senaste tiden, matte tills på fredag, historia tills imorron, japanska tills imorron, kulturhistoria tills på fredag, svenska tills nästa torsdag och massa annat... och därmed kan niu nog förstå att jag har spenderat en timme efter skolan med lite pluggande!!! Skojigt skojigt men om 40 minuter kör vi FAMILY GUY!!! YEEEAAAH!!

Tänkte vi kan lägga in en fin bild på mig om ni vill :D



Sen tänkte jag visa lite stuff som jag ska införskaffa till vintern!!!

Dessa kängorna för de är skitmysiga inuti! Och galet snygga!!!

Denna rocken också!!!
För den e seeexig!!! :D


Nu blirre lite BWO för den mysiga stämningen!! :D

BAII BAII!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0