Gurl!

Anyways.

Hejsan allihopa. Tänkte bli lite emo just nu... nä men helt seriöst jag pallar shii på detta såkallade vardagsliv... inget intressant händer och jag får panik och ångest hela tiden... gör saker som jag inte borde göra... men vafan.. kan inte hjälpa det... fan tack för musik<3 vet inte vad jag hade gjort annars <3

Älskar mina vänner också över allt annat..<3 ni drar ut mig ur den såkallade skiten... helt sjukt att man kan känna sån passion för sina kompisar.

Om ni undrar över varför jag får lite panik då och då är för att jag oroar mig för folk.. oroar mig för att jag vet att deras vardag är ett helvete... och fan vad jag önskar att jag kunde hjälpa de som de hjälper mig... <3

Men jag vet inte hur...

Nä men vafan sitt inte och lägg ner tid på mig nu!! Vafan ut och lev och ha en bra dag!!

BAII BAII!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0