Chill och plugg!

Tja bloggen!

Idag har varit en helt vanlig dag i mitt liv! Gått till skolan, umgåts med kompisar, spelat gitarr, pluggat, fotograferat, ätit middag, kollat på tv och nu sitter jag här och bloggar! Amazing shit!! Har fastnat helt och hållet för K-POP!

De grupper jag lyssnar på är just nu SHINee och 2ne1 :) knarkar deras låtar hela tiden!!!!


Anyways! Imorron blirre åter en dag i skolan :) UG på kvällen!! Singstar tävling! :) nice nice! Ska börjar spara massa pengar så jag kan shoppa massa mysiga vinterkläder!!!

Bara för att jag är så hooked på asiatisk musik ska ni få se några bilder på världens underbaraste asiatiska artister!!



Koda Kumi!!



Kanon Wakeshima!!


An cafe!!


En av tjejerna från 2ne1!!


En av killarna från SHINee!!

Så nu har jag wapanesat mig tillräckligt!! :D

Nu över till ett annat ämne! PENGAR!! Något som jag är väldigt short on för tillfället! Helt otroligt. Jag är luspank! Tills den 25 dock :P sen sätts det in 1000 spänn på mitt kort! Studiebidrag! YAY! Men ska jag spendera det direk?! NEEEEEEJ!! Jag ska lägga undan 700 kr och jag får bara använda 300 kr på hela månaden ;) så det så!

Well well!!




Vi får väl avsluta med en bild på mig!! Så jävla fjortis och ego!!

Jag vet jag har ingen ork kvar :(


Well see you guys some other time!! BAII BAII!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0